Монтаж зовнішньої реклами – як вибрати підрядників

Через свою ефективності, зовнішня реклама зараз використовується повсюдно: її можна бачити на фасадах і торцях будинків, освітлювальних стовпах й під дахами торгових комплексів.
З цієї статті ви дізнаєтеся, які бувають формати реклами, як відбувається монтаж реклами методом промислового альпінізму та як вибрати правильних підрядників для таких завдань.

Класифікація рекламних матеріалів

В Україні поширені такі види зовнішньої реклами:

  • Реклама з підсвічуванням – різні літери, вивіски, фігури з підсвічуванням, які, як правило, монтуються на дахах будівель;
  • Банери – рекламні матеріали різних розмірів і форми, можуть кріпитися на стовпах освітлення, будівлях;
  • Брандмауери – це величезні банери, які кріплять на стінах багатоповерхових будинків.

Кожен з видів має свої плюси і мінуси, опис яких це тема для окремої статті.

Монтаж зовнішньої реклами

Будь-яка реклама потребує професійного і якісного монтажу: мало кому сподобається перекошений рекламний банер, темна або мерехтлива буква в неонової вивісці та інші подібні казуси.
На наш погляд, якісний монтаж зовнішньої реклами неможливий без правильної підготовки і професійної команди.
Правильна підготовка включає в себе:

  1. Інженерний прорахунок проекту: яка рама знадобиться для монтажу рекламного матеріалу таких розмірів, якої товщини профіль потрібно в ній використовувати, яке буде використано кріплення, як будуть укладені дроти – всі ці питання необхідно вирішити ще до моменту створення рекламної продукції. Тільки так можна уникнути перекошених/відірваних банерів, погнутих/нахилених букв та інших недоліків;
  2. Перевірку обладнання та спорядження: потрібно спланувати які роботи будуть проводитися, переконатися, що у альпіністів буде весь необхідний для них перевірений інструмент (мотузки, сидіння, карабіни, страховки, перфоратор, кусачки, викрутки – весь інструмент і спорядження потрібно підготувати і перевірити заздалегідь);
  3. Інструктаж серед команди. Висотні роботи – це роботи підвищеної небезпеки, кожен член команди зобов’язаний не тільки в теорії знати як в яких випадках необхідно діяти. До того ж ці роботи небезпечні як для самого альпініста, так і для оточуючих його людей поруч і знизу (падіння з висоти 10-го поверху перфоратора – це не жарти).

Правильна команда на наш погляд це:

  1. Команда, яка має і готова за першим запитом надати всі дозвільні документи:
    • дозвіл на проведення висотних робіт;
    • протоколи з охорони праці (що підтверджують, що альпіністи знають ці правила і норми);
    • ліцензія на ведення підприємницької діяльності.
  2. Добре оснащена команда, яка не економить на обладнанні. Якість спорядження та інструментів напряму впливає на якість монтажу.
  3. Досвідчена команда. Звичайно, є безліч молодих талановитих пром.альпіністов і далеко не для всіх робіт потрібен великий досвід, але все-таки бувають ситуації, в яких цей самий досвід може зіграти головну роль.

І останнє: пам’ятаєте, що при виборі послуг, ціна не повинна для вас ключовим фактором для прийняття рішення. Бажання економити це нормальне бажання людини, але економія повинна бути розумною – не слід заради неї йти на ризик. Довіряйте своїм відчуттям і досвіду при виборі підрядника для монтажу зовнішньої реклами і все у вас вийде!